Bezorgen en Levering

  • U kunt het product alleen in overleg qua dag en tijdstip op het adres Dwarsweg 21 te Waspik afhalen.
  • Montage en / of levering naar een hogere verdieping is mogelijk in overleg met Spoinq, en volledig op risico en kosten van de klant.
  • Bestelde items worden bij levering in Nederland gemonteerd aangeleverd tot aan de eerste deur. LET OP: Uw verantwoordelijkheid is dat de meubels naar binnen kunnen. Past dit niet dan gelieve aan te geven bij bestelling dat de meubels ongemonteerd bezorgd moeten worden.
  • Als u een product laat bezorgen buiten Nederland dan worden producten bezorgd tot aan de eerste deur en niet gemonteerd.
  • Wij leveren uw product af op het adres dat u bij de bestelling hebt opgegeven. U kunt het adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden.
  • Spoinq is niet aansprakelijkheid voor schade door transport vanaf de eerste deur/eerste ingang.
  • U dient aanwezig te zijn tijdens levering, anders brengen wij annuleringskosten (€ 45,- excl. btw) in rekening.
  • Indien een product niet naar binnen kan en andere transportmiddelen (takel of verhuislift) moeten worden ingezet, is dit volledig voor rekening en risico van u.
  • Spoinq en onze transportpartner hebben het recht om een levering af te breken indien de chauffeur aangeeft dat de afleversituatie onverantwoord is. Transportkosten en eventuele meerkosten zijn voor rekening van u.
  • De bezorging kan door verkeersomstandigheden of andere onverwachte ontwikkelingen buiten de gegeven tijdsindicatie plaats vinden.
  • Mocht u niet tevreden zijn over de manier waarop de producten zijn vervoerd, dan kunt u contact opnemen met Spoinq.
  • De leveringstermijnen in de bevestiging van de bestelling zijn indicatief. Wij doen ons best om de bestelling snel te leveren. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte. We garanderen dat u de bestelling uiterlijk 150 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u ons verzoeken om (a) het bedrag dat u voor het product betaald hebt meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.

Wijziging Leveringsdatum

U kunt de geplande leveringsdatum van de bestelling wijzigen via info@spoinq.nl. Indien u binnen 24 uur voor de geplande leveringsdatum de datum wilt wijzigen dient u annuleringskosten ter hoogte van €45,- (excl. btw) te betalen.